skilda världar?

Idag har jag gjort det man ska göra när man inte mår 100. Tack vare min snälla vän Jonas lyckades jag ladda ner The Last Song. Vem tror ni var lycklig? Har precis sätt klart den, lipade nog ut all vätska jag har i kroppen, hähä. Fast boken är bättre, men så är det ju oftast när böcker blir till film. Nu har jag iaf sett den, 5 av 5, helt klart.

Som ni säkert förstått är mitt liv idag inte speciellt glamouröst, jag ska inte på några lunch möten på Stureplan för att sedan gå på massage och få ansiktsbehandling, därefter ta en fika med en vän i Sturegallerian och shoppa för några tusen. Annars är det ju min vardag, börjar tröttna att alltid få blickar på stan och att tvingas skriva autografer till allt och alla vart jag än är. Hallå kan ni inte tänka på min manikyr som förstörs? De gånger jag aaaabsolut måste åka kommunalt är SÅ jobbigt, så föredrar taxi faktiskt. Tunnelbanan är skabbig för oss lite bättre och lite stekigare som växt upp på Östermalm, inget för oss i societeten. usch. Och funderar på att be någon brunbränd sexig snickare ta bort min kyl och frys eftersom jag jämt äter ute. Har inte tiden eller orken till att laga mat. I sådana fall blir det bara kex, vin och ostar..




mitt ex och en helt vanlig middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0