sista dagen..

Usch det kanns i hjartat kan jag meddela.. Inte roligt alls att aka ifran detta. Fast det ska bli otroligt skont att traffa alla igen! Jag saknar er :)  Men jag kommer sakna Florida och Stephie sa javla mycket. Pa sondag morgon nar jag vaknar upp i MIN sang kommer jag leta efter stephie. Det kommer sakerligen vara annu tommare for henne har, hon har vant sig vid att jag alltid ar hemma nar hon kommer hem ifran skolan. Ska ta tillvara pa denna sista dagen sa gott jag kan. Ska hoppa in i duschen nu sen lagga mig ute i fotoljen och lasa en grymt bra bok jag borjade pa igarkvall. Runt 1 ska jag till poolen och ligga dar 2 timmar tills Stephie kommer, sen aker vi direkt till en av dom basta stranderna vi vet, Clearwaterbeach.. Ska ha en sista rolig eftermiddag together, steka steka steka steka! Runt 6 kommer Ann och Uffe for att ata middag med oss pa en beach resturang, som jag bjuder pa!
Ar otroligt nojd over gardagens fynd, vi alskar REA!!!!

Nu ska jag in i duschen sen hors vi nar jag kommit hem. Vill njuta idag och inte sitta framfor datorn! Kommer alltsa hem pa lordag morgon :) Landar i Kopenhamn 07.30 dar mormor och morfar tar emot mig, harligt!
KRAM.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0