rastlös-optikern-träning

Efter att ha suttit på min lilla rumpa hela dagen börjar jag bli rätt rastlös. Tur då att mamma snart kommer hem. Var ju hos Optikern igår efter skolan, resultatet blev som jag trodde och hoppades: glasögon!!!  Ska dit idag igen och prova ut ett par. Prövade några igår men inte några jag verkligen gillade och kände mig bekväm i. Hoppas jag hittar några idag och att jag får glasögonen nuuuuu, orkar inte ha ständig huvudvärk. Efter det hämtar vi Ida och åker till Värnamo, tagga träning!
Ska försöka sova tidigt ikväll så jag inte går runt som en zombie hela dagen imorgon. Nähe nu väntar Top Model!

Hörs senare ikväll.



mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0