på halvfart

Godmorgon bloggen :)

Började dagen med en riktigt god frukost. Eftersom jag fortfarande inte har vant mig vid tidskillnaden var det omöjligt att somna igårkväll. Vid halv 12 gav jag upp och satte mig vid datorn. Hade alldelles för mycket tankar som behövde komma ut, som jag låg och grubblade över. Tur att en fin vän var inne så sent och orkade lyssna på mig. Jag är sån, när jag tänker för mycket på något som gör mig ledsen måste det komma ut direkt, jag måste bli av med det. Tur då att jag har så fina vänner att dom bara är ett samtal eller sms bort. Vet att dom skulle kommit hem till mig om det vore så illa. Fast det är det aldrig ;) Ibland önskar jag att Frida fortfarande bodde hemma, jag är rätt pratglad av mig och allt behöver komma ut till någon. Idag är jag sjukt trött och seg, känns som min hjärna går på halvfart, tanken på matte prov nästa vecka får mig att få otrolig ångest. Mamma och Pappa, varför gjorde ni inte så att jag fick fler begåvade matematik celler? Ska försöka förstå så mycket jag kan idag på matte lektionen, tyvärr kan jag inte gå på extra matten efter skolan, har träning med skollaget, som jag lovat att vara med på. Sitter just nu på Turism lektion, är redan klar. Blev klar redan innan jag åkte, och det känns ju förjävla bra. Nu ska jag försöka överleva denna skoldagen utan att somna!
PUSS.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack sötnos! :)

2010-11-17 @ 12:04:56
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0