not ready to let you go


Ljuger om jag säger att jag inte saknar detta, hela tiden.

Har faktiskt en hel del saker att se fram emot nu, jag måste ha det, hela tiden! Annars går jag bakåt och inte framåt.
Efter extra matten gick jag en sväng förbi sporthallen och tittade på skol-sm-innebandy-träningen eftersom jag missade den idag, men tror jag blir uttagen endå ;) haha.. Tog följe med Jessi hem, köpte godis på pizzerian för 13 spänn (det jag hade i fickan för tillfället) som jag ska mumsa på ikväll. Om jag hade bott i Stockholm eller Göteborg, inga andra alternativ när det gäller Sverige för min del, hade jag gått ut och ätit ikväll på någon mysig resturang. Fan va härligt det hade varit. Om ni inte märkt det innan är jag en stor drömmare, dagen jag fyller 18, kommer vara en av dom bästa hitills. Då börjar allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0