NHL match

Jag ar lycklig, uppspelt! Nog for att hockey ar nagot av det basta jag vet och jag har vaxt upp med det men detta har slatt alla mina hockey minnen med hastlangder. Trots att det inte var fullsatt var det riktigt bra stamning! Och som tur var sa vann Tampa med 4-0. Toronto var en besvikelse for mig, ett lag jag forvantade mig mer av. Synd att Mats Sundin har pensionerat sig, vore grymt att se en sadan legend inom svensk ishockey live. Bade jag och Stephie var helt uppspelta och smatt galna. Det var en otroligt haftig upplevelse och absolut inte sista gangen!

TACK pappa for att du larde mig att alska hockey redan som liten tjej, ikvall skulle du sett mig. Mina ogon var lika stora som pucken och mitt leende storra an nagonsin. Jag var i himmelriket helt enkelt, vilken arena, bra match och min basta van..


Jag lagger upp bilder ifran matchen har imorgon, det funkar inte just nu. Take care, kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0