MOT MEXICO!

Om vi har turen med oss sa kommer det vara sol varje dag nu.. men det star pa CNN att det tydligen ska vara molnigt och "bara" 24 grader. FAN om vi inte kan sola.. Givetvis finns det sa manga andra saker att gora pa kryssningen men enda det vore sa surt. Det har regnat hela dagen har i Florida, himlen har oppnat sig och pissat pa oss. Forsta gangen det har regnat sen jag kom hit. Vadret gor mig trott och seg, fast blir sakert speedad sen nar vi hamtar Stephie pa skolan! Ska bli SA skoont med 4 dagar pa baten varav en i Mexico. Ha det bra och ta vara pa de sista dagarna av lovet nu kara vanner :) Jag ska ha nagra helt fantastiska dagar.. Viva la mexicoo here we coooome! PUSS. PS. Jag kommer inte blogga nagonting forens pa mondag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0