ledig idag!

Hej alla nya och gamla läsare, trevligt :)


Vet ni något helt underbart? Jag är LEDIG idag. Så har precis vaknat och sov så gott inatt! Just nu ligger min hund jämte mig och skäller, fast han sover. Gullebullen drömmer säkert att han blir jagad av en stor jävla rotweiler eller att han jagar sin dröm hund på en äng med ett revbensspjäll i munnen att locka henne med. Tyvärr Zorro, tror dina drömmar är just drömmar..  Om jag inte hade haft träning idag hade jag satt mig på första bästa tåg till Göteborg. Shoppat, ätit god mat, hälsat på kusin och träffat Mariana. FAAAAAN att det inte var onsdag idag istället, typiskt. Men självklart tackar jag inte nej till en lektions fri dag. Tror jag har nämnt detta innan i bloggen, jag älskar Lady Gaga och hennes musik, men hennes videor? Blir mest rädd och fattar inte the point? Så jag byter kanal nu istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0