köpt idag

Hade en riktigt dålig shopping dag. Ni vet när man bara känner sig grå i provrummet, ALLT satt fel, man är blöt och fryser av snön. Hittade inget speciellt som jag letade efter, hittade inte mina jeans även om jag provade 20-tal i alla möjliga butiker. Nä shoppa ska man göra en dag man är glad och öppen för det mesta, när man inte har finnar som håller på att ploppa upp överallt och när det inte är snöstorm ute. Sen att vi bara hade drygt en timma på oss gjorde ju inte saken bättre, mitt sista stopp var H&M men självklart skulle dom stänga när jag gled in, smidigt Lina. Annars hade jag förmodligen kommit hem med en till kasse. Surt, jag som var så shopping sugen. Men men kommer bättre tider :) Utseendet är ju inte allt, trots allt!




Grå-beige stickad kofta, Gina Tricot.


Köpte såna här fast militärgröna, velat ha länge!! Grymt sköna. Vero Moda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0