jag vet vem jag är när jag är hos dig

Jag har inte hunnit blogga förens nu verkligen. Slutade lite tidigare än vanligt efter en riktigt rolig samhälls lektion med många skratt, martina min kära HIV smittade kines- mattelärare, haha! Pluggade när jag kom hem, alltså engelska prov imorgon. Innebandy träningen började halv 4 och tja den var väl.. intressant? Men bara göra det bästa av situationen antar jag. Tror det kommer bli rätt roligt endå, eller vi får försöka. Mer kan vi ju inte göra. Trevligt att gå hem med Jessi efter träningen, som på den gamla goda tiden. Sånt jag kan sakna väldigt ofta. Ikväll är det äntligen dags för bonde söker fru igen, jag och mamma sitter bänkade. Känner mig sådär lagom kärring aktig men vafan, det är skit roligt. ÅHÅÅÅÅ vad jag ser fram emot lördag, vilken dag och kväll det kommer bli, tjihu. Nu ska vi äta, jag ska duscha och sen TV:n. Får se om jag bloggar senare, förmodligen, för eran skull. Dock känner jag att bloggfantasin sjunker, det är inte så lätt, eller roligt heller för den delen att skriva om vad jag gjort om dagarna, vilket ofta är ungefär detsamma. Skulle tycka det vore roligt om ni kommer med förslag på vad jag ska skriva om eller berätta för er. Eller? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0