i'm not afraid

Godmorgon :)

Jaha då var det måndag igen, händer verkligen inget speciellt denna veckan, och det suger ju, lite. Rutiner och "det vanliga" blir det istället. Fast veckan börjar bra med sovmorgon till 11.40! Det är otroligt behövligt efter helgen. För första gången på, ja jag vet inte när, har jag INGET plugg, förutom en liten svenska novell som ska vara klar till på torsdag. Jubel?
Även om jag vill befinna mig på andra sidan Atlanten nu tycker jag endå det är rätt mysigt med den pudervita snön som täcker Sverige idag. Så länge det inte förvandlas till slask funkar det för mig. Nästa helg är det advent, herregud det var ju nyss sommarlov? Men även om jag inte är något större fan av vintern så gör jag en tumme upp när advent börjar. Traditioner, trevligt! Ibland kan man faktiskt sakna då man satt nere på Sörgårdskolan på morgnarna, i en ring med ett tänt ljus i mitten och vår lärare läste sagor om julen för oss. Nu är det torra pepparkakor i Oasen som gäller.. Ibland vill man vara liten igen. Nu ska jag fixa till mig lite, vill ju inte skrämma folk i min omgivning genom mina otroligt gråa påsar under ögonen ;)  Ha en bra dag så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0