I rymden finns inga känslor

Ska jag se ikväll efter träningen.

Idag på sista lektionen, jag överdriver inte nu, jag tror inte att jag har skrattat såhär mycket i hela mitt liv. Jag fick ingen luft och magen krampade. Rinor Musli, haha fan va härlig du är. Vi skrattade i 20 minuter i sträck, utan uppehåll. Jag behöver inte göra situps på flera år nu. Åh herregud HAHHAAHHHAHAHAHA.. Det var långt ifrån "dagens garv" det var ett skratt för flera år, blir svårt att toppa detta. Så jävla underbart :D Man brukar ju säga att ett gott skratt förlänger livet, då kommer jag bli äldre en mina barn efter detta..

Nu ska jag äta något innan träningen, kommer hem rätt sent. PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0