I don't give a fuck


1 år kvar sen är jag där!

Efter att ha duschat, ätit och gjort de vanliga kvällsysslorna har jag bäddat ner mig i sängen. Ska läsa en svenska bok som heter Djurens Gård. Ja har ni hört något så dramatiskt, fantastiskt fängslande innan? Nästan så man bara vill kasta sig i boken, för titeln lockar.. Varför kan inte lärarna dela ut BRA böcker, eller att man får välja en egen, då blir alla nöjda och glada, alla gör ett bra resultat. Kanon. Men nej nej, denna boken är tydligen väldigt giiiiivande och lärorik. I DON'T GIVE A FUCK ABOUT SOME ANIMALS ON A DAMN FARM. Ehe. Huvudvärken börjar släppa något, måste oavsettt till skolan imorgon. Godnatt kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: mariana

när ska du dit gumman ? (: jag ska iaf till florida om ett år såå niice :D hehe. SAKNAR DIG!<3

2010-11-24 @ 11:40:37
URL: http://marianadg.com
Postat av: Lina

nästa höstlov, precis som jag gjorde nu :) VAAA`? ÅÅh vad ska du göra där och med vem? saknar dig också :/<3

2010-11-24 @ 14:03:16
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0