huvudvärk

Jaha godmorgon kära blogg :)

Gick och la mig med världens huvudvärk och vaknade med en ännu värre. Så får stanna hemma idag, vet inte om det beror på att jag är i stort behov av glasögon, iaf läsglasögon, eller om det beror på min vanliga skit (migrän) Tur att det kom idag, visst att det aldrig är bra att stanna hemma ifrån skolan men har inga jätte viktiga lektioner idag. 3 st bara. Får se vad jag ska "göra" idag, ska pilla lite på samhällsuppsatsen och plocka iordning på mitt rum, ser förjävligt ut, haha. Mamma är ledig idag så ska fråga om vi kan baka något. Idag snöar det rejäääält, måste svälja min stolthet och erkänna att det är sjukt mysigt! Nästan så jag vill sätta på julmusik och äta pepparkakor.

BEHÖVLIGT..



glasögon, miu miu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0