high school imorgon

Sitter har i mitt rum och ar sooo nervous for tomorrow. Ska folja med Stephie till skolan och vara med pa Mr Wandsors lektioner, 4 st rattare sagt. Han har international business sa jag ska prata om Sverige och svara pa folks fragor. En som tycker det ar jatte roligt att jag kommer imorgon ar Austin.. haha vilken kille herregud! Man borjar skolan kl 7 har i USA sa vi maste stiga upp vid halv 6. Hur ska detta ga?! Men men ser fram emot dagen imorgon. Efter skolan ska jag, steph och Arnisa fa pedikyr pa en salong och efter det ska vi shoppa i Country Side Mall. Det ar en excited Lina som ska sova nu, vi hors imorgon kvall! Hoppas ni njuter av hostlovet dar hemma. KRAM!



Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer gå jättebra!!! Det är ju ingen big deal om man gör bort sig lite ju..du är bäst! <3

2010-11-02 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0