HEMMA

Har varit hemma i Gislaved sedan 12 ungefär men har sovit och ätit lunch hos mormor. SVENSK MAAAAT! Min resa tog sammanlagt ungefär 18 timmar. Satt i New York ungefär 5 timmar, ville bara åka ut till världens finaste stad istället för att sitta och titta ut över den. Var riktigt mäktigt att flyga över alla skyskrapor på kvällen, the big city glittrade!!!
Har börjat packa upp lite smått, kommer ta ett jävla tag men men. Frida älskar allt nytt jag köpt och vi får se när jag lägger ut allt här, har ju köpt en del och det tar lite tid att ta kort på allt, men det kommer. Lovar. Har hänt alldelles för mycket medans jag var borta, får se till att styra upp det ;)  Just nu ligger jag och Frida i varsin del av soffan, utmattade, eller iallafall jag. Frida bara skrattade åt mig innan idag, aldrig känt sådan trötthet eller utmattning. Har inte sovit ordentligt på 28 timmar? Det sliter på kroppen. Tur att det är löööördag idag, behöver morgon dagen ledig med. Nu ska vi bara mysa och titta på TV. Men för er som ville veta så är jag hemma, mår jätte bra och resan gick kanon.
PUSS.



Kommentarer
Postat av: mariana DG

du SKA ta kort på allt, du skulle bara våga struna i de .. då kommer jag hem till dig haha :D

2010-11-14 @ 01:28:04
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0