''härlig'' fredag..

Godmorgon :)

Det minsta jag känner för är att gå till skolan idag.. Men det får väl gå endå. Bara tanken på att vi har matte prov idag får mig att spy, ungefär. Kanske inte rätt ut men inombords ;)  Ska försöka fixa så många poäng jag kan, även om det inte kommer räcka enda fram. Det lilla hoppet jag har kvar när det gäller matematik ska jag försöka hålla kvar. Ger inte upp i första taget jag. Börjar denna fredagen med att skriva tyska uppsats som jag missade när jag var ledig. ÅÅÅH vad spännande.. Eftermiddagen ser ut att bli MYCKET bättre. Nehe nu ska jag dra upp smilbanden, för matte och tyska är ju rätt hääärligt endå. Käääänn ironin flöda kära vänner! Uppdaterar senare idag. Ha en fin fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0