HAPPY BIRTHDAAAAAAAAY



Vet ni vem som fyller år idag? Min fina fina fina fina fina vän Miranda Diana Simmons, du är sist i gänget att fylla år, vilket suger. För nästa år när vi alla fyllt arton ska du med oss ut på krogen endå, liten eller inte, du ska med. Jag ska snart leta upp dig i skolan och ge dig en fet kram, du förtjänar så mer. Om jag hade varit suuuuper rik hade jag bjudit dig på en resa precis vart du vill. Jag skulle vilja ge dig allt fint i världen, hoppas det räcker med min vänskap. Du är en av mina närmaste vänner och den som betyder så jävla mycket. Så mycket minnen, du är nog den svåraste att ens bli lite irriterad på, haha. Sen är jag stolt över att du är min kompis, även om vi är så olika till utseendet man kan bli, även sättet, endå klickar vi som två stjärnor osv. Du vet vem du är i mina ögon, hoppas du har en riktigt bra dag min fina!


Kommentarer
Postat av: Miranda the knäppis

Men aaaw, FINIS! <3

2010-11-18 @ 20:24:54
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0