had a great night

Ligger i "mitt" rum nu och ska snart sova. Har ont i fotterna efter att ha gatt runt halva Belleair och tiggt om candyyyyyyyy. Alla kommenterade att vi var dom aldsta som trick or treting detta aret. Men som Aquill sager " you can never be to old for candy or having fun ". And that's so right! Bara att Spencers bitter fitta till tjej har klagat hela tiden sa har det trots allt varit en toppen kvall :) Har ingen aning om vad jag ska gora imorgon tills Stephie kommer hem vid 2. Kanske springer ut och joggar om jag har ork till det, annars tranar jag inomhus. Cyklar kanske bort till Stephies mormors apartment och softar vid poolen. Fast smart som jag ar, vilket alla redan vet, sa kom jag po nu att jag kan gora bada sakerna i ett. Jag JOGGAR till poolen, steker dar och sedan kor jag intervaller hem. Oh thats awsome. Maste bara ha en handduk over my feets, for mitt exem har inte gatt over. Imorgon ska vi kanske ha photo shoot med Kristina eller ligga pa beachen. Langtar till kryssningen pa torsdag, viva la mexico here we come!
Hoppas ni har det lika bra dar hemma som jag har here :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0