guten nacht

Weeei jag får förhoppningsvis mina glasögon i nästa vecka, det blev ett par riktigt snygga ifrån Replay som jag trivs i. Måste bara vänja mig vid att ha glasögon sen, vilket säkert kan ta ett tag. Träningen idag var rolig och jobbig, sånt jag älskar! Likaså känslan nu efteråt. Sitter på min säng at the moment och ska nog sova snart.

Förresten.. tar bussen till Jönköping imorgon efte skolan, slutar 12.50 imorgon. Får sitta och vänta en stund på Jennys skola men det gör inget. Efter det ska hon och hennes killkompisar träna och jag ska titta på. Efter det ska vi förmodligen sätta oss på något mysigt cafe och bara umgås. HÄRLIG DAG! Glaaaad Lina :)

Vi hörs imorgon. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0