GREAT DAY

Godkvall!

Ligger helt utslagen i mitt rum nu och ska strax sova.. Dagen har varit saaaa rolig och jag har trivts battre an forvantat. Jag var alltsa med Mr Mansour pa hans International Business classes och skulle beratta lite om Sverige. The First period (forsta lektionen) var lite nervos men det gick snabbt over for alla ar sa trevliga och outgoing har sa jag blev snabbt lugn och kunde ha roligt istallet. Det enda en del visste var att IKEA var svenskt, eftersom det ligger i Tampa. Och alla killar visste vad Sverige var " for the hot blonde girls ". Fick fragor som " are you from Japan or Argentina?" " Oh wait is sweden in europe?" " Is this the first time you're seeing black people?" " is that your naturall hair coulor?" Och lite andra forslag ifran det manliga konet som inte skrivs har.. haha! Mr Mansour ar nog den snallaste,roligaste och mest spontana lararen jag traffat. Han var som en 25 aring i sinnet, latt att prata med och fick mig att trivas hela dagen. Nicole och Amanda underholl mig riktigt bra den sista timman, haha roliga tjejer! Mr Mansour tog min mail adress och gatu adress hemma i SWE sa det kommer dimpa ner ett jul kort om nagon manad. Nasta ar nar jag aker hit igen maste jag traffa honom, vilken underbar manniska. ALLA students alskar honom, alla vill vara pa hans lektioner. Students som har rast kommer in till hans klassrum bara for att prata med honom.

Efter skolan akte vi till Country Side Mall och jag shoppade "lite" (a)   Victoria Secret och Forever 21 ar himmelriket, mamma mina ogon lyste och jag var lyrisk, ungefar som i julas nar jag fick mitt ifk goteborg stall..
Fast nu har jag shoppat fardigt, fast vi far se. Ska till Orlando pa onsdag och dar finns det massor som ar ett helvete for planboken. Efter shoppingen traffade vi Arnisa och Stephie och Arnisa fick pedikyr medans jag bara tittade pa. Nu ska jag sova, bloggar nar jag vaknat.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0