efterlängtad helg

HEJ HELGEN DU ÄR EFTERLÄNGTAD!

Har varit en helt vanligt skoldag, en helt vanlig fredag. Ska strax gå de få stegen upp till sporthallen för att ha dagens sista lektion, idrott med david och simon. Kan bli intressant! Matte lektionen var allt annat än seriös, hahaha. Men det blir ju så, näst sista lektionen en fredag, alla är trötta, det leder till att vi är lite omognare än vanligt + fulare skratt. Efter idrotten ska jag möta Hanna vid skolan sen träffa Johanna och Lina på stan. Ska köpa present till vår förra tränare inför imorgon, vi vill tacka honom för en riktigt bra säsong osv. Efter en runda på stan ska jag hem, ta kort på mina kläder jag har köpt (mest för din skull mariana) haha ;) Vet inte om det är så mycket att se men får väl leka lite Kenza för en stund.
För att fördriva tiden tittar jag på Ellen DeGeneres, önskar att hon var min moster eller liknande.

Det som gör denna helgen till det där lilla extra är att BÅDA mina syskon kommer hem, samtidigt. Det har inte hänt sedan förra julen. Så nu är "lillasyster" på topp humör! Vilken heeeeelg, vill inte att den ska ta slut.

LATER.


Kommentarer
Postat av: Sara

vad gör du? ^^

2010-11-19 @ 15:19:07
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Lina

njuter av att helgen börjat :) själv?

2010-11-19 @ 16:35:15
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0