beach dag

Godmorgon :)

Tankte ladda upp bilder ifran igar men Stephie har lanat min kamera till skolan idag. Har precis vaknat, sov langre an jag skulle idag men skit samma jag har semester!! Kan ocksa bero pa att jag steg upp halv 6 igar morse. Stephie slutar halv 1 idag och sen kommer hon hem och hamtar mig, sen direkt till CL beach. Ska ligga dar HELA dagen och steka. Jag ar fast besluten att jag ska bli sa brun jag bara kan. Nasta vecka ska jag kliva upp tiiiidigt och cykla till Indian Rock och ligga dar tills Stephie kommer hem. Nu ska jag ata nagot, vralhungrig! Sen maste jag packa en vaska for imorgon ska vi pa kryssning. 4 dagar pa en bat och en av dagarna i Mexico. Ska kopa en undervattens kamera pa walmart for vi ska snorkla i det fina vattnet nagra timmar. Trodde inte att mexico var sa fint faktiskt, men bilderna ser ju helt underbara ut. Ja ni far se bilder vi tagit sen nar vi har kommit hem pa mondag. Nu ska jag ata frukost. Bloggar senare :) PUSS



my girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0