äntligen klar!


Bleeeekfis tidigt i somras, nu är det andra bullar!


Har precis lämnat in min uppsats om mänskliga rättigheter. Jag skrev om barn fattigdom bl.a.  Dagens höjdpunkt är väl ungefär att det är choklad pudding till maten. Yeeeey. Hahah fyfan. Ska bli skönt att träna ikväll, trots att de 8 milen fram och tillbaka kan bli lite sega så tycker jag fortfarande det är riktigt roligt. Det gör inte så mycket att det tar en hel eftermiddag/kväll faktiskt, det är vad man får betala om man vill satsa!  Jag har mina hörlurar nere i skåpet och jag orkar inte gå och hämta dom. Från ingenstans har mina skor börjar knarra sjuuukt högt? Fick lite konstiga blickar innan, NEJ jag går inte runt och fiser, det är mina skor, bara så ni vet. Nu kommer huvudvärken flygandes igen.. härligt, precis vad jag hoppades på. Nu slutar vi! Ha en bra dag så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0