vet ni vad som händer i eftermiddag?

JOOOOOO..
Jag ska ta ut min tandställning =D =D =D Fattar ni hur glad jag är!? Åh va underbart det ska bli.
Tar en för och efter bild så ni får se senare. Ska vara hos tandläkaren vid 3 så jag uppdaterar sen ikväll. NO MORE BRACE BABEEEEEEE! Pappa kan sluta kalla mig " Lina Loket Åhsberg "  och Eve kan sluta sjunga sina " tuff tuff tåget går" låtar och folk kommer sluta säga att jag har rabatt på SJ! Yeeey. Det ska bli så skönt. Besök en gång i månaden, tar evigheter att borsta tänderna osv. Men jag har gillat den endå, har till och med tyckt den har varit charmig (nåja, bara ibland) äh ni fattar nog vad jag menar. Så när jag skriver ikväll är det en LEENDE lina!
EXTRA MYCKET PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0