inlines

LÖRDAAAAAG :D
Hur underbart låter inte det vavava? Skulle egentligen kollat på herrlaget med bästaLina men hinner tyvärr inte det idag. Ska ut och köra, stan, plugga osv. Sen REGNAR det som tusan. Jag la till ett högt " NOOO " när jag rullade upp rullgardinen imorse. Det är maj och då förväntar man sig att vakna upp till ett " YEEES ". Jag vill ha sol, kunna sitta ute, ta en promenad, träna i solsken och allt sånt som hör till.  Frida sover fortfarande men eftersom jag är världens bästa syster så ska jag dunka Spotify på högsta volym :D Eller nu kom hon visst in från en " jag sprang bara 1 mil idag " runda. Hahah alltid jag som vaknar sist i den här familjen.. segfisen!

Ja igår kväll då, vad hände då? Längesen jag skrattade så mycket.. När Lina har skickat bilderna så ska ni få se! VILKA skills vi hade. Många bilar tutade + en hel del blickar men det är sånt man får ta när man vill ha roligt ;) tahahha nä det var riktigt roligt att fjanta loss. Vi åkte alltså inlines. Inte för att det gick snabbt men framåt kom vi iaf, hur sexigt vi än åkte.

Nu ska jag käka frukost och bara VARA. Älskar såna här dagar.

PUSS.



Ungefär såhär såg det ut igår.. *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0