onödigt

Att allt handlar om er två? Det har det gjort enda från början. Hur jag kunde? Det var inte vi 3. Utan vi 2 just då.  Jag har egentligen inget att bevisa för någon jag aldrig träffat och hur du kan tro något sånt är helt obergripligt. Du känner inte mig. Har aldrig varit med om några som är så arga-glada-ledsna varannan timme som ni. Som ändrar sig hela tiden. Ni sårar inte bara er själva utan dom runt omkring som ni "utnyttjar" och vi passar bra när ni är arga på varandra va? öppna ögonen förfan. Hur orkar ni själva? Upp och ner hela tiden? Lycka till! Sista gången jag lägger min energi på detta.

Nä jag ska inte skriva mer om en röra jag önskar jag aldrig hamnade i och som jag inte behöver vara i. Trodde aldrig att en person som jag skulle hamna i något sånt. Inget för mig, får bara bad energy. Ta avstånd från skit istället som jag inte mår bra av. Behövde bara få ut mina feelings innan jag exploderar. :)


Har varit en bra och rätt slapp dag :) Hela familjen tog itu med veden och det blev riktigt hard work work när familjen Åhsberg sätter igång! Jag lagade lunch sen åkte jag och mamma ut o körde. Blev en rejäl runda runt hela Gislaved och det gick skit bra idag :D ALLT funkade! Så nu är jag nöjd och glad. Blir en hemmakväll för Frida mår inte bra :/ Köpte massa lösgodis på Lidel som jag varit sugen på i flera dagar nu. Har läst i någon timma nu och det är en riktigt bra bok som man fastnar i. Så ner med näsan i boken igen. Ha en bra lördags kväll :) Ni som höjer på ögonbrynen nu "läsa på en lördag kväll" jaaa för mig är det helt okej :) Titta ut själva.. underbart va? Njäääe!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: mariana DG

gumman du e bra<3

2010-05-08 @ 21:05:51
URL: http://marianadg.com
Postat av: Lina

DU är bra <3

2010-05-09 @ 12:59:13
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0