She ain't worth half of me it's true



FEGIS DU BORDE SKÄMMAS. FUCK YOU!



Godmorgon era snyggingar :)



Jahopp vaknade för en  timma sen ungefär. Tidigt uppe idag! Samling kvart i 12 men tills dess ska jag äta frukost, packa osv.. Laddat ipoden och historia boken ska med. Hoppas att jag INTE blir åksjuk.. Jag tänker inte åka så långt för en förlust. NO WAY! Nu kör vi. Ha en bra dag hörrni. Solen skiner inte lika mkt idag men varmt är det iaf.
Veckan som kommer nu är det fullt upp med uppsats skrivande, match, träning och till helgen SMÄLLER DET =D
Då är det nämligen Gisledagarna. För er som inte vet vad det är så är det alltid sista helgen i Maj varenda år. Det är karneval då de som ska gå ut gymnasiet går ett långt karneval tåg. Sen är det marknad, tivoli, partytält, konsterter och massa annat roligt :) ALLA går ut den helgen. Ett enda ord som kan beskriva den helgen.. FEST!
Så har alltså en hel del awsome saker att se fram emot :) Bara att göra de sista veckorna i skolan nu så bra som möjligt, avsluta på topp ;) Nähe nu måste jag skynda mig.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0