fyfan..

vill bara säga en sak : FYFAN!!!!!!!!

Jag är sjukt arg men jag klarar mig. Jag är stark och tänker inte behandlas hur som helst. Tack till alla fina vänner igår kväll och idag som märkte att något var fel och fick mig på bättre tankar. Era ord och kramar hjälpte :) <3 Vaknade upp hos eve imorse och var hemma redan vid kvart över tio. Hur fan klarade jag det? Blev sent igår ju. Har inte gjort någonting alls idag, legat i soffan bara. Runt 6 kommer Lina&Fanny hit och håller mig sällskap :) Yeah mina brudar, love them!
Jag kanske skulle behöva plugga lite nu men tror inte det går. Nästa vecka är det så sjukt mkt att göra.. det är matcher och träningar almost every day. Inlämningar, prov o bla bla. Jag orkar inteeee! Men bara ta tummen ur röven för nu är det inte många veckor kvar till sommarlovet :)
Vi hörs ikväll maybe.
PUSS.

du borde skämmas.. förstår inte hur man kan göra så.



Min schnugga vän!


jag älskar dig eve:)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0