unstoppable



Matchen gick helt okej. Tufft motstånd, dom var riktigt bra. Vi var inte alls med första halvlek. Men 1-1 blev det :) Vi hade kunnat sätta våra chanser i slutet men äh nöjda med 1 poäng iaf. Ingen förlust än så länge. Träning imorgon. Har spelat 4 matcher denna veckan och det känns i benen ska ni veta.

Jag var lite missnöjd med min prestation när jag kom hem, Mattias var och kollade på matchen och just idag gick inget som jag ville bara för det :( Har verkligen startat segt denna säsongen. Kan så mkt bättre och har det i mig. Men det kommer inte ut. Bara att jobba vidare antar jag. Det släpper väl en vacker dag :D

Min helt underbara pappa tyckte jag förtjänade ett varmt bubbelbad med ett glas läsk och en tidning. Hahah! Så har haft inpackning o grejer och nu luktar jag som en ros ;) Kändes skönt att ta en liten liten paus med mig själv och få tänka lite med bra musik i bakrunden.. Varit så mycket på senaste tiden, jag är inte vad vid det. Men nu så, i'm BACK and unstoppable, så det så.

Nu ska vi äta jag mamma och pappa eftersom Frida åkt hem till Växjö igen. Men hon och Sebbe kommer på onsdag igen. Wunderbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0