torsdag morgon

godmorgon :)
Fan imponerande av mig, jag bloggar på morgonen! Inte för ofta det händer. Satt uppe till rätt sent och skrev klart svenska analysen och jag tycker det är SÅ roligt att skriva. Ska verkligen satsa på svenska,psykologi,filosofi sen i 2an. Känns som dom kurserna kommer passa mig perfekt. Express yourself ;) haha. Har naturkunskap och sedan engelska nu på morgonen, båda lektionerna skulle man egentligen kunna skita i. Låg uppe till 2,3 ? inatt och hostade, tog massa halstabletter,vatten och allt du kan tänka dig men det slutade inte kittla i halsen för det. Gah jag orkar inte.. kan någon ge mig ett friskhets tecken? Nu ska jag ner och äta frukost.
Ha en bra dag!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0