rising girl


lördags!


Herregud vilken onödig dag i skolan. Försov mig till tio över 8, trodde nämligen att det var söndag morgon när jag vaknade första gången. Är allmänt död på morgonen när jag vaknar. Så jag masade mig upp till skolan, kollade på film på tyskan och hade betyg snack. Ett G blev det, inte nöjd med det men men! Senare var det ingen Geografi så jag lina och josse gick och tittade på när tjejerna i klassen hade dansuppvisning. Och fan vad duktiga ni var allihop! SP09A, vi är rätt bra asså! Sen var resten av dagen seg och inga lektioner nästan. När jag kom hem orkade jag inte göra mig någon mat så ringde till min kära mormor istället. Tillbringade min eftermiddag där fram tills att träningen började. Den var så rolig och skön idag, älskar såna träningar :D Kollade på B-laget när dom spelade. Första halvlek sen cyklade jag hem igen, frös för mkt! Men tror det blev vinst för dom :) Stog 4-0 när jag gick. Imorgon är det speedway!
Nu ska jag sova.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0