regnig onsdag= långhelg !!

Tjena :)

Vilket SKITVÄDER det är idag.. regnet fullkomligt öser ner och allt är blött. Hoppas det inte regnar imorgon och i helgen. Jag som ville gå på stranden,träna och inte behöva springa mellan alla affärer. Gisledagarna är om 2 veckor och det är kallare och gråare än på länge.. tumme ner! Förra året satt jag och längtade till Kreta vid den här tiden. Var där i en vecka i slutet av maj, underbart! För er som kanske följt min blogg och känner mig vet nog att jag Ä-L-S-K-A-R att resa, det är det bästa jag vet. Vill uppleva och se så mycket mer av världen än jag redan gjort..
Träning vid 5 ikväll, älskar att träna i regn :) call me crazy! haha
Tåget går runt 11 imorgon tror jag det var så får väl packa lite smått redan ikväll. Äntligen långhelg, behövligt som fan! Det var nationella prov i matte idag och tja det gick väl.. sådär. Orkar inte fundera så mycket kring det när provet redan är skrivet, kan inte göra något åt saken nu endå ju.

Blev en massa smått och gott igår på gekås, bla en snygg vind/regn jacka. Fick den för en billig peng istället för att gå in på Stadium och köpa en för 800 när man kan få en som ser exakt likadan ut för lägre pris. Smart va? ;) haha.

Ska kolla på en film och äta THAI MAT :D:D:D:D:D:D:D:D:D

PUSS.



fick med mig denna filmen hem igår. En riktig amerikansk high school movie, love it!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0