need a vacation

halihalå!
Jag är sjukt seg i huvudet efter 3-4 timmars tyska prov. Läs-Hör-Uppsats var det idag. Gick väl helt okej, kunde gått bättre. Och vill bara säga att jag hatar matte mest av allt. Snälla kan ingen ge mig någon kraft som gör att jag fattar precis allting? Orkar inte.. hatar min ångest när det gäller matte. usch!
Nu ska jag sätta mig ner och göra färdigt geografi uppsatsen, inte för att jag ens börjat men klar ska den bli idag så jag slipper sitta i helgen. All denna skola.. ett Florida besök hade inte suttit fel nu. Eller älskade Greece :) Need a vacation! Men hur långt är det till sommarlovet nu? Typ en månad? Men det kommer gå foooort det sista, 91:orna tar studenten, Gisledagarna (en riktig party helg där vi bor,artister,carneval,tivoli m.m) Balen och ja massa härligt att se fram emot :D Jag är mega hungrig (förvånad någon? inte?.. så ska ner och laga mig något gött!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0