mat är kärlek kära läsare :)

Har en bra känsla i kroppen nu och det känns SKÖNT! Orkar inte lägga ner min energi på människor som får mig att må dåligt och som man tappat förtroendet för. Därför ska jag skita i allt som är negativt! Punkt slut :)

Är almost ready med uppsatsen och mamma läste den, hon frågade samma sak som min svenska lärare " har du verkligen skrivit det här? " haha visst det är skit roligt eftersom att texten tydligen är bra xd men jag kan faktiskt jag med! haha. Poeten herself (ironi). Ne men mammas ord gjorde mig mega happy och bara för det ska jag städa mitt rum och hjälpa henne att steka pannkakor. Fan va goooott :D För er som inte känner mig, så är jag ALLTID hungrig, konstant. Är glad att jag tränar flera dagar i veckan, annars hade min omkrets varit waaay much bigger än den är idag ;)  Jag känner mig lite flummig och min jenny kommer snart förbi och pussar på mig. Det kan gå hett till ibland vettni, rawr! Det börjar dofta gött i familjen Åhsbergs hus nu, dags att knalla ner..




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt du är Lina :*

2010-05-07 @ 21:15:43
URL: http://sarakvarnsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0