lugna gatan

Hallå bloggen :)
Sitter i biblioteket och har suttit här sen ungefär klockan halv 6 ungefär. Gjort klart det jag ska, lämnat in och ja :) HÄRLIG känsla måste jag säga! Har bara ett prov. Sen var 1an på gymnasiet avklarad. och det ser ut som att jag går ut nöjdare än förväntat. okej matte kan gå och dränka sig men resten är tumme upp! Historia på fredag alltså. Orkade inte följa med och köpa motorcykel saker, bytte plats med mamma. Var super stressad där ett tag men nu är det lugna gatan igen ;) Dom har börjat sätta upp karuseller och grejer inför i helgen. Blir mer och mer taggad. Då menar jag inte åt karusellerna ;) haha.. Nu ska jag bege mig hemåt! Ikväll är det DH och annat bra på TV så blir en rejäl slapp kväll. PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0