lovely day

Suttit ute hela eftermiddagen i SOLEN<3 med mina älsklings tjejer. Underbart!
SKa strax sätta mig ute på altanen igen och plugga vidare. Hard work work!
Vid halv 8 ska jag och samma älskliings tjejer kolla på herrlaget. Nice :)
Älskar såna här dagar! Måste förbi chili thai innan matchen och boka bord till imorgon kväll. Är verkligen super peppad inför helgen! En helg alla snackar och längtar till. Imorgon är den här. Awsome.
Nu ska jag stoppa näsan i historia boken. Sista gånger på ett jävla bra tag ni slipper läsa om att jag ska plugga, vilket jag skriver väldigt ofta. Kan tänka mig att det blir rätt tjatigt. Aja snart är det sommarlov!!!!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0