love life

Hej Bloggen =)
Sitter på samhällskunskapen nu och ska strax börja på ännu en uppsats för att stärka mitt VG.
Körde till och hem ifrån träningen igår. Gick bättre än förväntat och mamma var imponerad ;) haha. Hon är fan så mycket mer nervös och stressad än jag är. Solen skiner idag och fan vad livet är underbart! Det är helt knäppt vilken stor inverkan solen har på mig. På torsdag morgon åker jag till HALMSTAD, hälsar på mormor och morfar och kommer hem på lördag kväll. Några dagar av SHOPPING, mormor sa att hon var shopping sugen som satan. Det gillar jag :D Träffa min älskade vän Nettan. Picknik på stranden om vädret tillåter det. Ska jogga längs stranden vilket väder det än är. Kör ett eller två pass runt Tylösand..
Ska till Ullared ikväll med mamma och pappa. Köper väl det mest nödvändigaste som vanligt.
Imorgon är det nationella i Matte, lite smått ångest men äh det ska nog gå bra endå!

Love Life / Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0