jenny nuan <3

" ringde till mina fina vän och tänkte prata med henne eftersom ja saknar henne förbaskat mycket, men så möts jag av tårar i luren. fyfan vad hemskt och höra sin bästa vän må dåligt..men kvinnan är stark som stålkvinnan(mig) så hon klarar detta. ta ingen skit älskling! jag finns här lika mycket som du alltid funnits för mig.♥ "

vissa vänner är mer värda att hålla fast vid.
du är en sån, jag vill ha kvar dig föralltid. det har alltid varit vi. du&jag, jenny&lina, lina&jenny..hur jag än vrider och vänder på det. Du känner mig bäst av alla. du vet tillochmed anledningen till varför jag är ledsen innan jag ens sagt den. du vet alla dom rätta orden för att få mig på andra tankar. du betyder så himla mycket och jag är glad över att du finns där bakom mig, redo att fånga mig när ja ska falla. du får min alltid tillbaka på stadiga fötter. TACK, fina vän. lina sofia åhsberg♥


ett utdrag ur min jennys blogg. Som tack för att du alltid finns där i alla lägen slänger jag in några heta bilder. Nya som gamla. Du är en axel att gråta ut mot. Ett leende att le tillbaks mot. Att få ett sms av dig sådär från ingentstans där du berättar att du älskar en. Du märker allting, en första blick så vet du exakt hur jag mår eller vad som hänt. Du känner mig innan och utan. Du tror på mig och du får mig alltid på rätt väg. Du får upp min "lina vilja" och motivation. Finns ingenting jag inte kan prata med dig om, skäms aldrig inför dig. Min sjukt sjuka efterblivna underbara vän. Jag älskar dig..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0