it's my life and it's now or never

okej.. mitt pluggande går inte vidare bra alltså. Tror ni jag har pluggat? NÄ precis! Har tittat på Top Model, Brooke Knows Best och mina amerikanska program som jag älskar :) Men ska endå se till att läsa kapitlet om jordens befolkning så jag slipper somna med dåligt samvete att jag sket i det.  och jag har INTE lust att tillbringa hela helgen med den heller.  varför skjuter jag alltid upp allting för? jag gör det sen.. ska bara.. ååh nu börjar det programmet.. ska bara kolla facebook.. osv! Haha så himla typiskt mig.

Jag vet att min blogg inte är underbart himla totalt sjukt kanon rolig just nu men skola och träning, tja that's my life right now. Ni som går i skolan vet nog själva vad jag försöker säga. Att vissa månader har man bara SJUKT mycket och allt på samma gång känns det som. Då går datan och annat bort. Eller ah.. inte idag faktiskt men oftast ;) höhö. Känner att jag skriver samma sak varje dag. MEN MEN

Ska fortsätta läsa au pair bloggar nu SEN plugga.. suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0