halmstad


<3 hjärtat

Sitter här med Sebbe & Frida dom pussas och kramas och jag?.. ja jag pussar på mig själv :)
Träningen var BLÖT och KALL, två ord räcker. Rolig som vanligt isofs. Orkar inte packa ikväll så gör det imorgon. Tåget går ju runt 11 så har tid på mig. Sovmorgon till och med, hur underbart? Ska träffa min underbara fina älskade saknade vän NETTAN på fredag!!!!! åh så himla roligt och härligt ska det bli. Finns inte många människor som du alltså. Nu jag och nötterna kolla på film :)

Ni får ha det så B-R-A ! Jag skriver på söndag när jag kommit hem. Ni får säkert bilder då också.
kommer alltså vara i halmstad i några dagar nu för shopping+träning+nettan+slapp.
jag kommer må och ha det underbart jävla bra :D
PUSS.

Love Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0