fullt upp

Tjenis :) Vet att det var många av er som tänkte " tjenis penis" nu, eller? Haha jag gör iaf alltid det när någon säger tjenis. Haha eller är jag bara allmänt störd som vanligt ? :D
Träningen gick bra, kollade på GIS herrlag-B efter träningen. Men stack hem efter första halvlek, kallt som fan! Ida Aliu är bra och alltid super lätt att snacka med :) GOTHIA i sommar babes, då jävlar :D
Åt, duschade och det vanliga när jag kom hem. Sitter och skriver på min samhälls uppsats som jag SKA bli klar med ikväll, sådeså. Hinner inte blogga så mycket dom närmaste dagarna nu. Fullt upp! Men ska försöka för er skull ;)
PUSS.


Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

Liina, vilka datum e gothia?

2010-05-25 @ 02:25:52
Postat av: Anonym

13- 18 juli typ :)

2010-05-25 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0