frukost i solen

Frukost ute i solen med Eve idag. Pannkakor!
Vet ni vad jag är trött på? LÖGNER och sveket som blir där igenom. Usch finner fan inga ord hur trött jag blir. Hej sommarlovet, hej no drama! Varför ljuga för någon man älskar? Ingenting blir bättre utav det, allt kommer fram till slut endå. " såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med lögnen " SO TRUE :)
Jag syftar inte på mig själv nu för er som tror det, har glömt det där nu.
Förlåt ni ska inte behöva höra på allt tjat :)  Nu ska jag lägga mig ute i solen, för galet vad varmt det är ute idag! Det betyder ett stort smile på linas läppar! Det är nu jag trivs bäst. Weiii!
Ha en bra dag snyggingar :)



frukost i solen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0