fredagsmys och tågförseningar

Matte nationella idag kändes faktiskt hyffsat bra, helt okej liksom. Hoppas på det bästa, mer kan jag inte göra!
Sen var det historia och gick hem efter det. Hade feber och min hals is on fiiiireeeee, haha nu skojar jag inte heller ;) OCH idag pratar jag som om jag vore i målbrottet fast typ 10 gånger värre. Mamma skrattade och sa att jag lät som minst 95.. tack! Låter som en vibrator och ibland får jag viska. Rösten har alltså "spruckit" eller jag har ingen röst kvar alls..   jag ÄLSKAR att vara sjuk. Doktorn nästa kanske? Suck.

Sitter och väntar på att Frida ringer så jag kan köra och hämta henne vid tåget :) saknat henne mer än vanligt!
Hennes tåg är 2 timmar försenat idag, inte förvånad och inte första gången precis. Nästan varje helg är det förseningar. Man kan ju undra vad fan dom håller på med? SJ SUGER. Och det blir inte bättre av att min kära syster har det största tålamodet som finns och hennes temprament är inte o lika med ;) haha..
Nu ska jag ner och duka. Blir en hemmakväll denna fredag!
PUSS.



du är skrattretande!





boys like girls.. killar att lita på :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0