fotbollfotbollfotboll


love u "lillebror"<3


Vi VANN med 2-0 mot Hovslätt. Börjat säsongen med 2 vinster vilket känns förjävla bra :) Kom hem för några timmar sedan men kollat på Humorgalan m.m. När dom härmade maria montazami ifrån Svenska Hollywood fruar dog jag av skratt :D haha det var galet likt!!! Imorgon är det matte prov och för första gången ever känns det som att jag nog ska klara det. Hoppas hoppas, hade varit sjukt skönt.. Blev donken på hemvägen + lite godis. Bra efter en match, bra! hahah.. jag och lina var sjukt spelsugna så vi erbjöd oss att ställa upp på B-lags matchen imorgon! Två matcher i rad, det klarar vi. Hard work work! Skönt att det är hemma match. Hoppas på att få upp självförtroendet vilket jag tappat lite och kanske göra något mål också? (a) Känner för att springa på rejält för att det är mer yta och större möjlighet till att löpa och dribbla imorgon. I div 3 får du inte riktigt den tiden på dig, alltid någon i ryggen som pressar och högre tempo + närkamper. Vi har ett ungt B-lag i år men dom är super duktiga :) 95-96 or hela högen! Det kommer gå great.

Ska sova nu, måndagar är alltid sjukt sega och långa. Måste plugga innan matchen med.. har kurs prov i Tyska och inlämning att göra. En hel skol vecka framför mig.. Bara jag som får liiiite ångest på söndagskvällen? Man önskar ju bara att det är fredagskväll igen. Nähe.. sleep time :D
Hoppas ni haft en bra helg snyggingar? :)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0