en helt vanlig onsdag

hiiiii bloggen :)
Gick till skolan idag endå, hade sovmorgon så det underlättare väldigt mycket. Fick mitt VG i engelska A, man tackar :) Men jag kan dubbelt så mycket mer än jag visat. Så det kör vi på tills nästa termin!
Träning vid 5 och den var hyffsad lugn idag. Orkade faktiskt mer än jag trodde trots att min hals ÄLSKADE mig.. (ironi) Duschade läänge och cyklade hem sen upp och såg Bosna-Anderstorp som spelade precis här vid mig. Har nämligen 2 hela fotbollsplaner 10 meter ifrån mitt hus. Som ni förstår så älskar jag det och utnyttjar den varenda sommar när det är uppehåll. Även en lång "slinga" som är 1 km där det är toppen o köra löpträning.
Ska göra lite svenska uppgifter nu som ska vara inlämnade imorgon och jag känner stressen explodera, typ. haha!
Att jag alltid är ute i sista minuten, bra lina, bra!!
Vi hörs imorgon :)
PUSS.



favorit bild på syster v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0