alla dessa uppsatser..

Tjenis Penis :)
Igår orkade jag inte blogga, filååt.. Hade match igår iaf och det gick helt okej :) Vi vann med med 3-2. På torsdag är det cup match! As kalas. Sitter på svenska lektionen nu och ska skriva uppsats vilket faktiskt är roligt. Men vet inte hur jag ska börja.. Ämnet är relationer och det känns som en lätt sak att skriva om och uttrycka sig.
Så hela dagen idag ska jag ligga i sängen och skriva klart denna. Sen har jag en Geografi tenta som ska vara klar tills på måndag. Fan va underbart. Men ledigt ifrån fotbollen tisdag-onsdag så kommer förhoppningsvis bli klar.
Nähe nu ska jag sätta på musik och skriva så fingrarna glöder.
Skriver kanske senare ikväll :)
PUSS :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0