you make me smile


fotboll=underbart jävla bra

Haft en bra skoldag, flöt på som vanligt. Fick tillbaka mitt matteprov och jag var 1 poäng ifrån G.. hur störande är inte det? Fan vad sur jag blev men men! Nationella SKA jag klara, SKA. För jag kan egentligen, bara det att jag alltid haft svårt för matte och det tar längre tid för mig att ta in alla regler och grejer. Men bara för att jag är kass i matte går det bra i de andra ämnena ;)  Idrott sista timman och vi dansade nog halva lektionen! Av någon konstig anledning var det massa feest låtar på CD:n som var på, jag blev rejält sugen på att skaka rumpa! Älskar att fjanta med alla tjejer i klassen. Ibland får man vara omogen :D
Ska hoppa in i duschen nu och kommer nog vara rätt ett tag!

Imorgon ska jag till min fis och kommer hem på fredag :) UNDERBART!
Du får mig att le det där snea tandställningsleendet och du får min mage att pirripirra! ..PUSS PÅ DIG MIN BULLE <3


Nähe duschen väntar och senare kanske ni får bilder på mitt hår, oooooom jag orkar (a)
Bara en dag kvar i skolan sen är det PÅSKLOV!!


Kommentarer
Postat av: lina s.

fyfarao vad tufft, det är ju jag med bollen!

2010-04-05 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0