we have it all


<3

Träningen gick bra, vi körde mycket boll och skott idag, gillas!
Senare efter träningen gick jag till Jessi och hade roligt med mina darlings.
Sitter nu i mitt mörka rum och mår askalas! Imorgon ska jag plugga Geografi, en lördag? Jag veeet det suger och vad tänker jag med? Men fattar absolut ingenting och vill ha ett betyg i ämnet..
Sen runt halv 5 kommer mirran hit, för imon är jag hemma själv heela dagen. Och jag har ingen större lust att fixa mig helt själv hemma i ett stort tomt hus, sen kommer förhoppningsvis amanda och cristin och hämtar upp mig sen vidare på förfest och sedan yihaaaaa!
Det är fredag också :DDDD inte ett moln på himlen idag, visst det är kallt som f*n med solen gör ju mig på SÅHÄÄÄR mycket bättre humör!!
Vi hörs imorgon :)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0