vinst :D

Chaa chaa
ligger helt utslagen i min säng, längesen jag kände mig såhär sliten. Vet ni? Vi vann säsongens sista match med 6-3 :DDD och jag fick göra ett mål. härlig lag/kämpar vinst!! Kom hem och åt pappas hemmagjorda kebab. Ska bara läsa igenom geografin lite.. asså fan jag fattar absolut ingenting. Och då blir det att jag skiter i det istället, illa. Känns som att provet kommer gå åt helvete xd men ska försöka få in 40 sidor i huvudet.. men inte ikväll, för hjärnan min är för trött.
Jag saknar min syster otroligt mkt right now..
Imorgon är det måndag och dags för en ny lång skolvecka.
Tog inga bilder från igår tyvärr. Kanske bjuder på några en annan dag om jag får från amanda.
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0